De osammanhängande.

Vi köpte godis, choklad och åt ost och kex till en mycket bra film ikväll. Vi hyrde på ICA för 10 kr. Haha. Lånade strömkabel av grannen. Sedan vart det mys kvälll. Penny åt mesost. Jag saknar honom. Mycket. Han är sjuk. Kanske för att jag åkt. Jag känner mig maktlös i min lägenhet. Jag vill hjälpa. Trösta. Sova intill. Jag borde göra något åt saken. Det var skönt med joggingtur imorse. Det var gått med svensk havregrynsgröt men kanske ännu godare med det svenska lösgodiset. Jag saknar eller längtar. Men jag är lycklig. Det är jag. Jag vet vem jag är. Jag vet vad jag vill. Jag undrar hur det ska bli imorgon. Jag är rädd för att jag måste springa fort för att hantera det svåra. Men det kan funka med klassfesten som äger rum imorgon kväll. Det kan gå. Men just nu saknar jag så. Längesedan såhär. Ingen förstår. Bara vi. Vi förstår. Utan att prata. Vi talar inte samma språk. Ändå så nära. De har snart gått två nätter, och impulsen att göra brinner. Jag har aldrig målat så vackert. Hon var imponerad. Jag med. Tack för att jag har världens bästa vänner. Godnatt. 




 


Kommentarer
Postat av: pyttemes

Det låter så härligt du jag trot att du mött kärleken igen det är bara att gratulera puss

2009-05-22 @ 07:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0