Cred till oss!

I förmiddags hade jag och några "kurs kollegor" bestämt att vi skulle vi träffas på högskolan, vi håller på med ett grupparbete och deadline är redan på torsdag. Jag var, låt säga lite ringa panikslagen och uppstressad över detta imorse, kommer vi hinna bli klara i tid, och hur ska vi rimmligen kunna baka samman alla våra (olika) resultat? Klockan 16.30 idag, dvs så på pricken - var vi klara! Wow - vilket sammarbete tjejer, tala om effektivitet när den är som bäst och varar som längst! Mer sådana dagar! Tack Linda och Louise för idag!


Nu har jag och min lilla Pen Pow varit nere på stan på Djurfarmacia. Där fick hon sina klor ordentligt och propert klippta och så godis, såklart. Nu är jag själv hungrig som en varg och tänker inte ta mig före något annat innan min mage blir nöjd och glad igen. "Äta bör man annars dör man" , visst det skriker och osar klyschée här - men kanske samtidigt en jublande sanning - för många av oss! 


 


Kommentarer
Postat av: Lorena

Du skriver så underfundigt och bra!



Tänker på dig Jenny...



Tusen kramar!

2009-03-17 @ 12:05:53
URL: http://lorenagustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0