Jag är ett (grodhopp) närmare min dröm!

Dagarna flyter i ett härligt lunk. Jag gillar att bo här. Gillar när det är mycket människor omkring mig. Penny trivs hon med. Igår drack jag ett mycket gott ekologiskt rödvin - mums! Sole skiner och hundarna och jag springer som aldrig förr! Skön fas. Jobbar stenhårt med min application. Jag ska in på programmet i Paris, om jag så ska flirta mig till platsen. Sista ansökningsdagen har givetvis gått ut ( typiskt ett Jenny syndrome detdär), men jag ser trots detta ett litet, men ganska starkt ljus. Jag ber också till en av mina "turgudar" om hjälp. De brukar lyssna på mig i de peridoer då jag lever som jag lär. Det är mycket att fixa och trixa med -  och socialstyrelsen är ingen piece of a cake. Minsann. En aningens puuh, men det finns inget annat som är värt mer juuh! Inte för mig och där jag är idag. Jag ska in.

Jag vet att jag inte var den mest närvarande dottern/ systern/ mostern/ fadder/ barnbarnet/ kusinen/ bästavän/ vännen/ studiekamraten och grannen det senaste året. Det har varit ett tuftt år. Men mitt viktigaste. Utan att tveka. Under året har jag träffat många betydelsefulla filurer! Jag är big time nöjd för just dett!
  Tyvärr fina M, ledsen att jag inte kan komma in till Göteborg ikväll, det hade varit grymt kul, som alltid, dock inte vad jag behöver just nu. Jag behöver en hemmakväll (om ni visste vad ovant det känns att skriva så) filmer, "Åsa och Jenny" mat, energi och yoga (de fem tibetanerna - mina nya cravings). Nu ska jag iaf plinga min baby bow och kolla läget!
        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0