Ett uttryck..skullle man kunna säga.



Jag är jävligt nöjd med den här bilden. Den betyder och säger otroligt mycket om mitt liv. Den är klockren på det planet! Den fulländar och rymmer i stora (målar) drag mitt liv - på ett enda A4 papper dessutom! Nåja, så gott som. Från barnsben tills där jag är just idag. Det är en häftig känsla att gå loss med  färger och fantatsi. Prova du med?!

Är det, förresten någon mer än jag som börjat få vår känslor?! ( jag är nog lite väl tidig i år) Det var underbart att träna utomhus idag! Helt galet skönt om språket ska fram - "hello adicted number one"! En annan makalös känsla är att jag snart ska bli moster!!, (jag som alltid hade trott att jag skulle ligga bakom famijens första barnbarn, nähä så blev det inte) och givetvis störst av allt - syster ska bli mamma! Hon är ju så ung, herregud. Jag ska iaf göra mitt bästa för att lära "den" allt jag kan - all my skills, hehe. Det var mysigt att träffas idag, mums mat och mys i största allmänhet! Det får vi snart göra om igen - det blir så långt mellan gångerna..men vad gör det om hundra år?!

Nä, nu ska jag sluta babbla på här, och göra något som ligger mig så satans varmt om hjärtat. Min i särklass största passion som tyvärr legat på is alldels för länge. Men nu är det dags igen. Jag blir pirrig i hela kroppen när jag tänker på det, alldeles upprymd. Fågan är hur mycket som sitter i, jag tvivlar på att formen är densamma, som den en gång i tiden var - men har man en gång lärt sig att "köra bil" så har man. Eller något sånär. Ehh, det var en mindre bra liknelse. Skitsamma.

Jag känner mig faktiskt lite nervös inför kvällens första session. Gahh.

Och tillsist vill jag säga - GRATTIS SOFIA!!, tänk att din bok snart är i tryck! WOW gumman, stolt över dig!

Hoppas ni tar hand om er, om inte - så hoppas jag att det är någon där som tar hand om er. 

Puss.





 


Kommentarer
Postat av: Malin

Hejsan.



Vad söt Penny var igår :)



kram på dig

2009-02-02 @ 13:05:49
Postat av: Tess

My man är HAN.. ;)

Har du myror i brallan gumman?

Målar, tränar och donar..sjukt imponerad dock!

2009-02-02 @ 13:43:43
URL: http://sugartussy.blogspot.com
Postat av: Tess

Haha..min man har jag haft i 8 månader nu snart.

Så hemlig är jag väl inte? :)

Hur går det själv?

2009-02-02 @ 18:32:58
URL: http://sugartussy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0