Hakuna Matata =

no worries! Jag och mitt troll Carro har ikväll tagit patent på denna lyckofras och detta är från och med idag vårt mantra! Vi ska sjunga och dansa (rocka!!) Hakona Matata Hakona Matata Hakona Matata varje morgon - no matter what!

Nu är vi trötta som små gätter här hemma, men imorgon ska det bloggas big time! Skola och grupparbete likaså, det blir fint. Albert Bandura? Känner ni till den snubben och hans teorier? Ska försöka läsa lite om denna filur innan John Blund kommer och tar mig.



/j


Kommentarer
Postat av: Lorena

Så sant! No worries, tror vi alla borde ta det till oss :)



Tänker på dig och hoppas av hela mitt hjärta att du mår bättre och bättre vännen



Kram

2009-04-02 @ 17:30:57
URL: http://lorenagustavsson.blogspot.com
Postat av: maritza

hej! tack för kaffet idag! det gör vi om..! ha en trevlig solig kväll! :D kram!

2009-04-02 @ 17:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0