Ahora - holiday!

Precis hemkommen från skolan -  dagens seminarium gick alldeles utmärkt - älskar intressanta diskussioner! Det har redan blivit för många fika stunder idag och klockan är bara 13. Oj. Men jag gillar att fika. Nu ska jag skriva på min hemtentamen så det glöder om fingrarna då jag och min babyyyyyyyyyy åker till Sälen imorgon! Hejuuuuudaaameeeej vad skoj det ska bli! Vi stannar tills på söndag och vi är så värda några semester dagar. Ingen stress, bara sola o åka bräda, dricka öl och njuta! Varje gång jag åker på fjäll resa är jag helt hysterisk - jag ska helst vara vid backen innan liftarna har öpnnat och jag ger mig inte fören sista man stänger. Stackras Peter, ni förstår att det stundvis var hårt att leva tillsammans med mig. Men väldigt ofta - väldigt kul också:) Men jag är lugnare nu. Jag är mer som jag vill vara, skulle man kunna säga. Allt har sin tid. Allt har sin förklaring och mening.

Nu ska jag käka en god lunch sedan blir det förhoppningsvis dans med Amanda (min granne) ikväll samt att jag o Caroline ska hinna med ett litet möte kring packningen inför våra dagar. Är det typ 15 plus i Dalarna nu? Undra om man kan åka bara i jeans? 

So long darlings! 

 


Kaffe numero...


Kommentarer
Postat av: anna

men då blir vi ju nästan grannar i några dagar!! är i mora onsdag till fredag! skickar lite aura bort till sälen, är ruskigt sugen på mer åkning också!! ha det så bra!:) kram

2009-04-21 @ 18:30:24
Postat av: maritza från finland

HA DET BÄST GULLUNGE!!! kramar!

2009-04-23 @ 18:27:11
URL: http://mizzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0