Knallrött å jag är kär!

Både på fötterna å på läpparna idag! Igår gjorde jag ett tappert djupdyk i höstens mode..men..jag slutar aldrig att förvånas! Jag tänker mig modet som en "snöboll" som snurrar och snurrar, ibland  rullar den fort fram och ibland tycks den nästan stanna helt.. Det är konstigt det där, att allt nytt på modemarknaden har jag ju "redan använt". Men ack så underbart det är, kläder kläder åå dessa kläder. Tyger, färger, former, mönster åå jag kan sitta och känna och blänga i evigheter.

Jeesus christ vad träningsvärk damen för övrigt har idag-jag var på ett spinngingspass igår (mitt första på typ 3 år!!) Men just i den "cyklandestunden", märkligt nog, så känner jag mig så hemma då, på cykeln, med musiken, instruktören (en snygg å välbyggd manlig struts) framför mig och med min pulsmätare. "Lite till orkar jag..bara lite till". I am in love again!

Nu har jag snart tid med studievägledaren Maria Erlander ansvar för ekonomi/ledarskap institutionen. Förhoppningsvis kommer vi fram till en lösning så jag hittar en utbildning/kurs med just den kombination jag är ute efter. Men missförstå mig rätt nu, jag vill inte helt och hållet lägga ekonomi blocket på hyllan, nej nej utan hitta en väg där jag kan få in de mjuka och humana värdena i min utbildning. Jag har förberett mig väl inför mötet genom att skriva en lista med allt "jag brinner för och det jag får omedelbar migrän utav". Så det här blir bra!

Planerar styrketräning på Plus lite senare, och det tisslas och tasslas om en eventuell utgång.. Men helst va allt, just ikväll skulle jag vilja slänga mig iväg till Stockholm å ha en galen utekväll med Linnea! Älskade Linnea! Hon har flyttat och Trollhättan stad tycks bli en nyans gråare, men jag har ju mitt nyinflyttade stjärnskott Carrobarro (som också kommer från Stocholm, men inte riktigt med samma breda stockholmska som den förstnämda fröken å nedan på bilden hehe).


Nä, nu måste jag mobilisera mig ut ur denna lgh-till affären, banken, posten, bibblan och tillsist högskolan.

psussss så länge då!


Kommentarer
Postat av: mats

Ha en trevlig och/eller galen helg då!

2008-09-05 @ 12:41:28
URL: http://matspalats.blogg.se/
Postat av: mats

Glömde svara på frågan om bakgrundsmusik. Du kan hitta det på olika ställen, prova www.myflashfetish.com. Man får göra en spellista, kan sedan kopiera denna kod till sin kodmall. Lite krångligt haha, men kan en gammal gubbe klara det så kan nog du det med... kram

2008-09-05 @ 14:16:27
URL: http://matspalats.blogg.se/
Postat av: mats

Det var en lång pussss, men skulle den vara sååå länge?

2008-09-12 @ 16:52:14
URL: http://matspalats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0