Det där med effektivitet.

Jag tycker att det är bland det svåraste som finns. Varje gång man bestämt sig för att vara effektiv, städa, plugga, skriva rapporter, maila eller vad det nu må gälla så slutar det alltid upp med allt "det där andra". Ni vet, man fastnar i diverse intressanta bloggar, i sin klädhög, på msn eller i tjöt med någon liten prick i nallen.

Så bara för att, utifrån min tidigare erfarenhet så tänker jag idag köra en annan taktik-"idag ska jag vara toklat". Får se vad som häder och sker under dagens lopp..

sing a long tjong tjong..
Ninni♥


Kommentarer
Postat av: mats

Omvänd psykologi kanske fungerar där med haha! Jag tror dock inte det :)

2008-10-17 @ 15:30:35
URL: http://matspalats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0