Klunk, klunk sa det i magen!

Kaffet rinner sin vanliga slinga, men i en ovanligt hög hastighet. Det verkar som om den är lite pirrig, förväntasfull inför något..?! Och kaffet har en lugnade effekt på fjärilarna i magen, de lugnar sig lite..det känner jag. Men en sak är säker, jag gillar dessa härliga känslor, som är en blanding och orsak av många blandade ting.

Om några timmar färdas jag i bil ut till mitt älskade smultron ställe, där jag hör hemma. Grebbestad here I come-haha! Jag tror på att denna sommar kommer att bli så jävla bra, japp, det känner jag i hela kroppen! Det är så mycket kul som händer i sommar, kalas och fester hit och dit och en spännnande kurs i Strategic Human Resource Management väntar. Nu gäller det bara att få tag i all kurslitteratur och ett snack med CSN. Min första sommar utan att vara uppbokad på jobb varje helg, ja för som ni vet så passar det sig liksom inte att en bartender tar ledigt en fredag, lördag sådär..nix inte. Men såklart att jag saknar det livet ibland, inga direkta krav (förutom att du skulle vara så snabb som möjligt), livet lekte lite mer, och man var ständigt i vimmlet. Men var sak har sin tid. Så var det ja..så var det ja.

Nu ska jag smida planer med en väninna, mycket intressant! 

Jag återkommer frampå, må så gå!

Vill ni ha en kram, så först till kvarn;)
Ninni





 

Kommentarer
Postat av: anna.

hej tack för kommentaren på bloggen :)
åh härligt för dig. hoppas du får bättre väder än vad vi hade då. vi lär väl synas i sommar kanske ?
haha, jag minns att vi brevväxlade men inte att jag blev arg :( usch. jag var ett jobbigt barn.
jag och syrran rensade vinden för ett tag sen o då hittade jag massa gamla brev från dig :) skoj.

hoppas din helg blir fantastisk.
puss & kram.

2008-05-09 @ 17:00:25
URL: http://itslikeelectricity.blogspot.com
Postat av: Umma

Åh har hört så mycket vackert om Grebbesta! Är det lika fint som alla påstår?

Och tack så mycket för din kommentar - Värmer som satan!

Love!

2008-05-09 @ 23:22:29
URL: http://umma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0