Beautiful you.

463504-63 Voilá amigos, det här är min allra finaste och dyrbaraste ägodel - den där P alltså:) Ikväll festar han loss med sina vänner (norska sådana) på Mallis, och jag är inte ett smack avis (notera nu att jag korsar pekfinger och långfinger sådär finurligt som man kan göra vid en vitlögn).

Jag tänkte med detta att ni skulle uppskatta en bild på en av dem som upptar mycket av min tid, och likaså utrymmet i min blogg - hehe. Nu var jag allt bra generös mot er. Men bilder är kul, right.

Vet lillen (ett "nickname" P är midre stolt över) en sak?! Du ger mig sådär "skadligt-mycket-energi" och efter vår lilla telefonkonversation överväger jag, seriöst, en joggingtur..en kortis iaf. För hur annars ska jag bli av med denna enorma-plötsliga-energi du vips tillförde mig, hörrduu (garanterat omedvetet från din sida) inte precis lägligt nu såhär vid sängdags. Jag kan ju alltid drömma om att få någon nattsömn inatt!

Nu piper micron, mina varma mackor med skinka och ost (med massa oregano på) är precis färdiga - mumsfilibabba! Jo jag vet, jag äter, tränar, sover, pluggar, duschar på jävligt oregelbundna och knasiga tider. Jag antar vidare att det är orsaken till att jag aldrig riktigt greppar det där med "strukturen i mitt liv" som jag så maniskt eftersträvar..

Men nu blir det mums-nattmat och World Poker Tour ( blir sååååååå trött på alla bloggerskor som tjatar om alla dessa ständiga serier) härnäst. Så ni allra "flickigaste-serietittande-flickor" - det finns annat, betydligt mer givande att lägga sin tid på, som t.e.x poker! Poker är grejer det!

So girls, skippa den vanliga gamla shoppingen imorn, bege er till närmaste bokhandel och köp en nybörjarbok i poker! Deal? Det behövs mer av det feminina könet i pokervärlden. Mina kort har länge legat på is, men nu jäklar är det sommar, då smälter det - då ska här liras poker!

Mackorna kallnar juu, jag är vrålhungrig juu och jag sätter punkt här. 

Vi ses eller hörs imorn mina nattugglor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0