Regression..

blev påtagligt under nattens timmar. Inte från min sida, utan från en kär gammal vän, Martina, som tydligt tillämpade detta beteende inatt. Okej då, givetvis orsakades detta av att flickan i fråga hade intagit omåttliga mängder av alkoholhaltiga substanser (nä du, försök inte att förneka det, jag är gammal bartender- och en jävligt bra sådan::)) Tänk att man plötsligt kan bli barn igen, p.g.a av denna dryck..sjukt ofattbart egentligen! Så vad kan man dra för slutsats av denna lustiga incident? Det måste helt enkelt vara en bra metod att använda om man lider av åldersnojja-så botox släng dig i väggen! Skämt å sido. 

Men du M, du är bara för söt-go-skön asså, och jag lovar dig att jag ska hitta rätt på honom, om jag så ska söka igenom varje liten bar här i Trollis, om så dag som natt:)! Om du visste vad jag skrattade åt dig inatt, märk- inte med dig denna gång, men ibland är det tillåtet. Men hörredu, jag kräver en liten ansträngning från din sida för att kunna gå vidare med detta "spaningsfall", du vet vad, sedan står jag för resten...mohahahahaha!! Se så, upp ur sängen nu, din bakfulla jävel!

Förlåt M, men jag var bara tvungen! Man riskerar, som du kanske precis, en aning chockartat upptäckt, en hel del med att vara vän med en bloggare. Jag känner mig som en liten mystisk detektiv som ska ut på spaning. Vad som helst kan hända. Gahh..

Jag återkommer frampå, med det allra senaste från "nöten däruppe". Mina grodyngel-hoppas att ni har en chillidill fredag!

Slängpuss härifrån bloggen och mig<3 



 

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0