Midsommar för ett år sedan men..

till skillnad från i år så får jag inte krama på min dinosarie Maja och "jenta mi" Marianne. Det känns lite tråkigt och det är med en gnutta ledsamhet som jag inser att fotot ovan inte blir någon repris, iaf inte i år. Men stopp och belägg nu, jag vet att M får det super i Lidköping och M "numero dos" likaså i Egypten! Bara ni har det bra så får jag garanterat en dunder kväll på fredag! Jag får ju träffa mina andra pärlor som Martina, Cissi, Malin, Johanna, Billy mfl:-) Jag är glad-jag är laddad-vi ses på fredag!

Kommentarer
Postat av: Caroline

shit vilket fint kort! Så Sommrigt:)



plingar dig lite senare ikväll.puss hjärtat!

2008-06-18 @ 12:27:35
Postat av: Marianne

ÅHHHH!! Jeg vil til Grebbestad for å feire Midtsommar i år også!! På Loftet:-) Shit, så kult vi hadde det, selvom det regna:) Jeg savner min Jenny og mitt Grebbestad. Ha en superfeiring, min lille søtis. Vi skal rocke Grebbestad sammen veldig snart igjen!!!!! puss

2008-06-18 @ 15:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0