En kalasbra helg!

Gokväll allesammans! Ledsen för den urusla uppdateringen under dagen, men jag fick först nu tillgång till en dator. Lördagens utgång var max lyckad och det var en härlig kväll på många sätt och vis. Ni vet sådana kvällar som man aldrig vill ska ta slut..

Dagen har spenderats i Uddevalla, och jag har mer eller mindre skrattat mig igenom denna söndag! Jag har träningsvärk i magen. Tack alla ni som gjorde denna helg till just så bra!

Imorn blir det andra bullar, jiiiiises har en hel drös av saker att ta tag i imorn..ställa väckarklockan kanske.. Nja det är nog säkrast så.

Jag bjuder på gårdagens klädval, och lite annat smått och gott!

Vi ses och hörs imorn då, nu ska jag styra stegen mot sängen. Bums. Jag sover redan.
       
♥Love♥

Ninni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0