Brak lunch och jag är redo!

Redo för ett litet "mini" träningspass som därefter följs av att "ta-tag-i-veckans-skolarbete-på-bomangen"! Jag får inte skjuta fram saker och ting. Förresten så har jag skadat min fossing, det gör ont. Jag trampade galet snett häromdagen när jag var ute i spåret. Så det får bli en lugn promenix istället. Sedan beger jag mig till Trollis för att..ja just det ja, lyxa till vardagen lite! Så var det ja!

Btw, jag älskar big time att köra bil, och idag blir det personlig premiär på den nya vägen! Malin sa att den "svajade något" men vi får hoppas att den är stabil enough för mig och min blodröda-racer-citra (läs egentligen mammas bil). Tydligen tog jag mig någon slags given frihet där..

Rapporterar frampå för nu ska jag ut å gå! Haha-jag äger på att rimma!

pussånuss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0