Blåsigt värre än värst.

Är det någon mer än jag som blåser bort i Sverige idag? Jag skulle göra ett tappert försök att sätta mig utomhus för att plugga, men det gick åt pipsvängen. Alla papper och stenciler blåste bort och inklusive mig, nästan iaf.

Jag kom precis på att det är ju midsommar om nästan en vecka..jag har länge tänkt att fixa en stor fest här ute i Grebbestad, men som det ser ut nu så hinner jag verkligen inte. Jag är nergrävd i skolböcker, och känner mig stressad. Det nya med HRM kusren är att du måste prestera och lämna in uppgifter varje sön, då det kommer nya moduler på måndagen. Jag har bestämt mig för att sätta plugget i förstahand nu, vilket jag tidigare inte har gjort. Jag inser att jag måste, inte som ett sådant där jobbigt "måste" utan för att uppnå mina mål. Jag håller på och skissar på en lista som jag senare kommer att visa här i bloggen. En "måluppfyllelse lista".

Nu ska jag utmana mina matkunskaper och slänga ihop en paj-wow där!

Hejsvejs mina gullungar! 





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0