God natt/God morgon..?

Jag man kan ju undra, nu går då jag iaf och lägger mig och inom 30 minuter kommer pappas väckarklocka att ringa, då det är dags för honom att stiga upp. En smula komiskt.

Ett tag inbillade jag mig att det skulle vara lite "soft" att läsa en sommarkurs..tji fick jag. Men det utesluter ju inte att kursen skulle vara intressant-det är den i alla högta grad! Idag har jag skrivit om en av världens största koncern Unilever som vidare äger företaget GB-glace. Vi vet ju sedan innan att: Familjen Helgen = GB-glace. Så jag tyckte nämligen inte att det kunde bli mer passande än att skriva just om något så "närbesläktat". Och som grädden på moset, sitter jag nu här, mitt i natten och äter GLASS.  Jag är iofs "sockerhög" ( så perfekto innan sängdags-not!!) och dör av törst, men men.. 

Hela natten flöt liksom i ett enda stort sammanhängande tema..ok, skit ner dig med dina klyschor och gå och lägg dig istället.

♥Kärlek♥
   Ninni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0