Relationer- A&O.



Är det inte vad livet, i stora drag går ut på? Om man skulle sammanfatta det med ett enda ord? Jo, jag tror det. Ibland känner jag mig så lyckligt lottad, vad skulle jag göra utan alla dessa underbara människor runtomkring mig? Ni är bara för bra. Varenda en utav er. Jag älskar er.

Näee HÖRRNI!! Nu är det på tiden för mig att vakna upp, slut på allt "flum-flum" (ska iaf försöka så gått det går), teorier och passivitet-nu är det praktik, handling och action som now and on ska bli min vardag. Givetvis är det en definitionsfråga som med allt annat, och jag håller i "definitionspinnen". Jag har tusen saker inom mig. Jag har samlat på mig en massa kunskap och har äntligen alla verktyg som jag behöver. Nu gäller det att hantera dem på bästa möjliga sätt. Jag tror jag fixar dethär. Eller jag vet. Tror gör man ju som bekant i kyrkan.

Wihooo-så mycket spännande jag har framför mig! 

Jag slänger in en "amerikansk avslutningsfras"-TACK Majja, Marianne, Sofia, Carro, Malin, M&M, Peter och framförallt mamms och papps! För vad undrar kanske ni nu? För ALLT svarar jag. Med hjälp av era nära relationer till mig och mina till er, kan jag åstadkomma och lyckas med allt som jag vill uppnå. Ni är lixsom A och O i mitt liv.

Någon tycker förmodligen att jag tajmar urdåligt nu-men fyfaraooo vad jag är sugen på en rejäl fylla ikväll! Någon som är på?! Det rycker i hela kroppen. Får hoppas att pappa missa att läsa detta inlägg då han, emmellanåt uppvisar en känslighet för viss typ av ordval. Men säkert något han delar med många andra pappor, med all jävla rätt.

Vi höres hjärtan♥

Kommentarer
Postat av: mats

Jag är visserligen pappa, men okej... kör på!

2008-08-09 @ 14:29:42
URL: http://matspalats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0