Party blev det ja..

mycket, länge och överallt! Det var en super trevlig kväll/natt på alla sätt och vis. Jag, Malin, Johanna och hennes väninna Åsa värmde upp med ett par glas hemma hos mig i "minibaren" . Vidare drog vi, goa å glada till en fest i stan och hamnde tillsist på Nitlotten. Där jag och Linnéa gick loss, crazy wild! 

Tack för en kalasbra kväll flickor!

Idag har jag varit  en "icke funktionell människa"-ett vrak från topp till tå. Jag har campat i soffan, sovit, ätit kantareller, pratat strunt i telefon och mölt i mig godis. Först nu åkte mascaran bort. Nä, ny farao för en oeffektiv dag.

Jag föreslår att vi talas vid mer imorgon, ny vecka och nya tag!

puss!

Kommentarer
Postat av: mats

Haha, det är ju faktiskt söndag idag. En dag för återhämtning?

2008-08-24 @ 22:01:51
URL: http://matspalats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0