Hmm..nu undrar damen som så här..



beror det ökade antalet läsare (främst idag) på nr:

1. att jag har (utan å krusa någon) med min skrivande charm äntligen lyckats trollbinda er ?

2. eller är det så att hela drottninggatan (samt de tusen katter som ränner runt här) inklusive hela Trollhättans poliskår börjat läsa (p.g.a av mina parkeringsautomat förfaranden) min blogg?
 
3. eller är det så att statistiken har fått spader och urholkat totalt?

Hehe, vilken rivstart morgonen bjöd på, men ack vilken fin avslutning det blev. Jag är glad!

Imorgon blir det upp relativt tidigt, Johan och hans lilla dotter Rebecka kommer på morgonbesök, samt att jag ska träffa Linnea (hur kan du ge upp Trollhättan för Stockholm..lr jo ganska förståligt vid en närmare eftertanke) och ett viktigt besök (något jag väntat på i 5 år) däremellan. 

Till helgen blir det "utflyttningsfest", biopremiär med hela la familia och galäj! Guys are u with me?! 

Och nästa tisdag: TERMINSTART! 

♥suss å nuss♥ (så sött säger trollen i Norge lr va det inte så Erik och Marianne?!)


 

Kommentarer
Postat av: mats

Det måste ju vara charmen...

2008-08-21 @ 08:37:08
URL: http://matspalats.blogg.se/
Postat av: Linnsan

Din CHARM Jenny!!

2008-08-21 @ 12:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0