Morfar knows how to do it.



Hitta precis denna bild- där morfar Allan är i full action! Bilden är tagen för ett år sedan, då hela familjen engagerade sig i min nya bostad! Ett flertal var skeptiska till, i mångas ögon, mitt extrema val av fondvägg-men jag bara älskar den. Rätt och slätt. Den är och förblir, verkligen, Jenny personifierad.

Om ni bara visste vad tacksam jag är för all hjälp med min lägenhet, allt från total renovering till fix av diverse sladdar, möbler, tavlor och prylar. Tänk att allt detta gjorde ni för mig. Tack mina älsklingar.

Vad hittar ni på idag?! Nu är det dags för middag och sedan är det plugg som står överst på dagens lista. Känns helt ok då vädret varken lockar till sol&bad eller sippra-det-där-glaset-på-en-uteservering. Inga frestelser so far. Perfekt.

Nu, äntligen händer det grejer. Jag är grymt på och laddad till tusen. Nu sörrni.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0