Okej..

jag gick på plan B, men inte riktigt ordagrant. Jag ringde upp min lärare i internationell ekonomi, och öste en rad frågor över honom. Men inte blev jag klokare för det. Jag blir helt crazy banana på alla dessa formlar och ekvationer! Och ni som känner mig vet hur frustrerad jag blir när jag inte förstår. Stackars min lärare som slet som et djur för att få mig att förstå, vi kom till och med in på mitt gamla liv som bartender-då jag växlade norsk valuta til svensk för att göra en s.k. "abritage vinst. Vilket betyder, kotfattat, handel med valutor. Se där ja, någor verkar jag tydligen ha lärt mig! Ehh vad sjutton, nu lämar jag det åt sidan ett tag, och tar mig rätt å slätt ett break.

Funderar på att tillaga en omelett  nu efter träningen, förstår ni vilken lyx det är att vara hemma då det finns allt man behöver i kylskåpet. Vanligtvis är jag ju van med mitt ekande kylskåp i Trollis! Shit oxå, kom på att mina blommor säkert är döda vid det här laget..om ingen snäll liten granne fått för sig att vattna dem.

Aja, jag svamlar hit och dit känner jag nu, och det blev, minst sagt ett odramatiskt inlägg. 

Men kramis på er, denna sjukt underbara soliga tisdag!

Förresten, jag tänkte att jag skulle börja ta med min kamera, och slänga upp lite bilder emellanåt..Min erfarnhet säger att sådant uppskattas, givetvis bloggar jag främst för min egen skull, men utan er skulle jag lika gärna kunna skriva dagbok. Och så är ni så söta såklart.

Ni får en kram igen, för att jag är, trots börda till tenta, på ett strålande humör!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0