Min uppdatering suger men...

jag bär inte hela skulden till det! Vid denna skrivande stund har säkert informationen om blogg.se och dess "sammarbetssvårigheter" med oss bloggare redan nått er. Men nu verkar allt vara gönt igen, så vad väntar vi på folkens?

Dagarna rusar iväg och vi är redan inne i april, den bästa månaden av dem alla. Vårtecken, solglimtar och sköna uteserveringar att hänga på och...min födelsedag såklart-gör april till den där absolut bästa månaden. Kontentan av april blir: good bye mörker - hello ljus!

Känner ni lik som mig, att man bara fylls av mer och mer energi för varje dag som går, var kattsingen kom den ifrån? Underbart är det iaf och jag tackar och tar emot!

Det vankas helg och jag ska minsann avnjuta den med god mat, vin och härligt sällskap. Det är jag mig sannerligen värd efter en tuff skolvecka. 

Jag har ju bollat lite fram och tillbaka om jag ska sommarjobba eller fortsätta plugga i sommar, och just nu lutar det åt det sistnämnda. Jag och Linnea har sökt till en kurs inom blocket av vår utbildning, Human Resource Management. Jag tror att den kan vara intressant och något som passar mig. Innan har det varit mycket siffror, grafer, digram och ekvationer..ja, nästan så att det står mig upp över öronen nu! Förvisso mycket lärorikt, men föga användbart. Således tror jag inte att någon kunskap är till förgäves, men samtidigt vill man ju hitta det som passar en bäst. Vi får vänta och se, vi anmälde oss till kursen efter bäst-före-datum:) så håll tummarna att det finns två platser kvar till oss.

Mina ögon svider lite nu, ett tecken jag tycks känna igen och inget annat än ett tecken på trötthet. Imorn vill jag ha kokt ägg och vanilj youghurt med start! Så bäst att jag hoppar i kojs nu, och så kan man ju alltid hoppas på att någon prins kommer med frukost på sängen imorgon-haha!

Mina fina läsare, ni är unika och betydelsefulla var och en av er! Vi har hört orden förut, men det skadas aldrig att påminnas om igen, igen, igen...

Bamsekram från Jenny<3

 






  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0