Löftet.

Jag ska måla hela värdlen i min färg,
jag ska minimalistiskt pensla den likt en dvärg,
sagan är den du skriver och handlingen är den du lever,
jag börjar gilla dethär, min saga tycks alltmer lyssna och likna den jag är,
vi är i kongurens och inte två vilsna själar som ej tycks komma överens,
jag gillar ju äventyr, spänning, business och divesre skönhetsbestyr,
så det vore fint om vi strävar och förstår varandras kommunicerande lektyr,
ofta blir vi osams, ofta blir vi lite tvära -i slutänden är vi dock alltid varandra troget kära,
du är min och jag är din, vi är varandras fundamentala relation,
och jag lovar och svär att jag alltid från denna dag kommer följa min sanna religion











 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0