Vilken kväll!! - men jojo där kom tenta ångesten ja!

Jag är fan stum. Livet smeker mig medhårs just nu. Det gillar jag. Ok, nu har jag exakt 24h på mig innan tentamen imorgon. Jag borde inte ens blogga nu, men bloggen är min lilla prinsessa. Henne värnar jag om. Jag skulle pluggat ikväll, det blev inte så. Däremot har jag, som tur är en massa överskottsenergi just nu. Jag ska köra ett rejält  puste, men först laga något gott till lilla magen och värma något varmt för krassliga halsen. Jag borde inte dricka kaffe nu, det gör jag i alla fall. "Borden" borde ju inte ens få finnas?

Ok, ok du kommer fixa tentan galet galant imorgon Jenny! Nu kör jag! Önska mig lycka till! 



Stressad som en get - glad som en lärka!

Kärlek. 

Kommentarer
Postat av: Lorena

Lycka till på tentan!

2009-03-25 @ 11:45:30
URL: http://lorenagustavsson.blogspot.com
Postat av: lisa

Väldigt söt är du på detta kortet!

Tack så mycket för allt Jenny!

Massa kramar tillbaka!

2009-04-03 @ 23:34:56
URL: http://atstorningsfriskajagbli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0