Mmmmm.




Jag kunde inte ha önskat mig en bättre-godare-mysigare-trevligare-fredagsafton! Kvällen bjöd på många nya smakupplevelser! Ikväll fortsätter vi, som dem riktiga livsnjutare vi är, med alldeles färska kräftor som vi hämtat hos vår fiskare samt dessert á "kladdkaka avec contreau". Det är fan lyx att ha Fiskare Göte här ute. Han är lika rå (?!) som fisken själv. Och han pratar precis så mycket och så bred bohuslänska som det ser ut på bilden nedan. Jag ska erkänna att jag var väldigt rädd för "fiskaren med de oranga regnbyxorna" när jag var yngre. Först nu vågar jag ta svängen om hamnen när jag är ute och spatserar. 

Alltså ursäkta möjligen, men ni måste helt enkelt bara se honom:



Haa-snygg vaa?!



Mmmmm.

Kommentarer
Postat av: anna.

jag skrev en låt om göte en gång när jag gick i 7an :)

2009-03-28 @ 19:23:55
URL: http://itslikeelectricity.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0