Min största rädsla is gone - gone baby gone?!

Under alla mina 22 år som Jenny, Eveline Helgen (för att vara exakt) har jag bärt på en enorm rädsla. En rädsla som hindrat mig från mångt och mycket i mitt liv. Jag har alltid varit dödens rädd för att sjunga inför en publik. Riktigt skräckslagen. Idag total trotsade jag denna rädsla, jag stack hål på bubblan och ut kom toner! Massa toner! Det var helt underbart! Musiken har alltid varit en av min många "drugs", men jag hade fan aldrig trott att den kunde vara så ofarlig! TACK TJOLLE för att du fick mig att komma "ut ur garderoben":) Det var en magisk stund för mig. Jag grät efteråt.

Men det konstigaste var att jag inte var särskilt nervös varken igår kväll, imorse eller sekunderna innan jag greppade micen från stativet. Det här var tok kul - det här har jag väntat på - det här kan jag bli bra på! Jag är hög på endorfiner och låg på, ja min största rädsla denna.. mystiska söndag! Och givetvis förevigade jag detta tillfälle i visuella bilder!





Prästen var en härligt cool kvinna - hon fick självklart vara med på bild!



Och så en glad filur efter dagens framträdande - med all rätt!


Kommentarer
Postat av: mats

Kul! Grattis!!

2009-03-10 @ 19:04:49
URL: http://matspalats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0