Att lyckas och må bra samtidigt?

Det är så mycket som jag vill göra! Nu! Jag ska ta reda på hur jag kan lyckas göra allt jag vill, förverkliga mina drömmar och uppnå mina mål, men den viktigaste poängen- att må bra under tiden! Hänger ni med?! Målet är, i själva verket det mindre viktiga - utan resan är vad som betyder och lär oss något. Kvällens lektyr må så bli en bok i Personligt entreprenörskap : " må bra under tiden du lyckas".  Läs den! Jag börjar inse att det är den effektivaste och enda hållbara nyckeln till framgång! Älska det du gör och gör det du älskar! Då borde det fan bli bra! Kan det vara så enkelt? No more boring days! Vad som tagit åt mig undar kanske ni? Jag skulle förmodligen säga att jag  "agerar egen coach". Jo, det är nog så det förhåller sig. Omedvetet till en början, men vilket mer och mer övergått till en ren och skär medvetenhet. En otroligt gynnsam sådan.


Kommentarer
Postat av: PYTTEMES

ATT VARA SIN EGEN COCH ÄR DET ABSOLUT DEN BÄSTA

OCH DEN VET VAD JUST DU VILL

2009-03-06 @ 07:31:14
Postat av: Anonym

Hej ditt snyggo :) Du verkar ha så fullt upp hela tiden, en eloge till dig att du pallar allt. Hoppas du mår bättre och bättre!



Kram

2009-03-06 @ 11:45:33
Postat av: Lorena

Och det var jag som skrev kommentaren ovan :)

2009-03-06 @ 11:46:02
URL: http://lorenagustavsson.blogspot.com
Postat av: Kajsa

Hej hej!

Ville bara titta in och önska dig en bra helg! Hoppas allt är bra!

Kram!

2009-03-06 @ 19:14:30
Postat av: Jenny

Kajsa: TACK! Samma till dig! Hur går det med plugg o allt?

2009-03-06 @ 19:39:33
URL: http://jennyhelgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0