Är det vad som kallas passion?

Jag vet ingen levande ro. Jag vet inte vad som händer. Jag vet bara att det är tusen känslor med i spelet. Speciella känslor. Unika. Jag tror jag är med om något för första gången. Det är som ett rus som inte lägger sig, som accelererar. För var dag. Jag är tagen. Jag är utan förståelse. Jag som inbillade mig att jag känt varenda liten möjlig potentiel känsla. Vad fel jag hade. Jag kan inte sova. Jag befinner mig i en slags efterverkande explosion, vi avslutade precis vårt samtal, jag väntar redan på nästa. Det har gått 2 veckor sedan jag såg honom. Det känns som 1000 år. Det dröjer bara 5 veckor tills jag ser honom igen men dessa känns som 5000 år. Hur ska jag kunna vänta? Jag kommer fullständigt av mig i min vardag. Trots att dagen idag har varit förhållandevis produktiv. Under dagen var jag bara Jenny in her flow. Fram tills nu. Nu tappade jag kontrollen. För all del, kan det vara såhär magiskt att tappa kopntrollen så undrar jag vad jag så fasat  för i alla dessa år? Jag skulle nog vilja skriva att jag är kär. Men jag gör det inte. Än. Jag kär? Det kan rimligtvis inte stämma. Det är således mot alla odds en sanning. Utan någon jävla modifikation. Ren och skär. Hjälp - jag är utomordentligt blodigt kär. Det går egentligen inte. Jag är inte riktigt redo. Jag skulle egentligen vilja avsluta mitt och Carros projekt dessför innan; jag skulle vilja lära Penny att uppföra sig propert väl, jag skulle vilja slinga mitt hår och komma i detdär jävla trånga jeansen innan dethär händer. Men kärleken tycks ignorera det.  Den ids inte vänta. Ok. Jag bestämmer mig för att gilla läget (var det inte så du sa G?) eller bättre kan jag - jag bestämmer mig för att njuta läget. "Life is good when its good". Indeed.






 


Kommentarer
Postat av: mats

Låter härligt! Njut!

2009-06-03 @ 17:41:33
URL: http://matspalats.blogg.se/
Postat av: lisa

gahhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaa :)

Vad roligt för dig vännen! Helt fantastiskt. Njut av alla känslor. Sug in dem och bara njut.

Och du, känn hur du lever :)

2009-06-03 @ 19:57:20
URL: http://rosenlisa.blogg.se/
Postat av: lisa

jag måste säga det igen, jag är så glad för din skull alltså!!! Kan inte släppa detta. Saker och ting kan vända fort!

2009-06-04 @ 12:15:41
URL: http://rosenlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0