Jenny 4.



Time for a run - härligt utomhus idag! Jag är ju rätt ombytlig av mig, på många plan som ni vet. Med det här är märkligt. Det här greppar jag inte. Det här kring dessa utslitna hemska brallor. Dessa "träningsbyxor" har följt med mig sedan min tid som innebandytjej (jag var en snabb och teknisk vänster forward måste nämnas) och är säkert..8 år gamla idag -haa sjukt ju! Gud vad jag kan sakna dessa år, vi var ett duktigt lag - glömmer aldrig när vi gick upp i division ett! Vilken känsla och att inte tala om känslan när man sätter bollen mitt i krysset. Åååå underbara minnen, och tänk att min Majja var målvakt och Martina den stenhårda backen! 

Ja, nu lät jag som en gammal tant som språkar gamla minnen..över en kopp KOK kaffe..för alla gamla tanter dricker väl kokaffe - är det inte så då?!

Pluggat effektivt fram tills nu - så jag är nöjd. För all del. Nu gäller det att hålla dethär..vilket jag inte kan garantera. Men det är min ambition. Ikväll blir det gott kött till middag - jag börjar bli bortskämd på det planet. Och det verkar inte bli sämre imorgon - då hummer planeras att stå på menyn. Tjingtjong!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0