Nuet och öl är bland det bästa jag vet.

Idag är det lördag, saturday och samedi - den helgigaste dagen på hela veckan! Kul va! Vi väcktes alla av ett tidigt telefonsamtal - pappa ut till sjöss och lyckligtvis gick allt bra. Men otäckt. Kan man säga att världen är otäck utan att förvärra den? Skriver jag osammhängande om jag skriver 100% i nuet. Går det ihop. Egentligen inte. Men jag trivs rätt bra med det, att skriva precis såhär. Rakt upp och ner. Det påminner mig om effekteken då man målar något vackert. Det var längesedan jag målade, tiden har varit knapp och jag har haft, vilket jag med lite perspektiv nu inser, alldeles för mycket saker och ting över mig. Men det är lugnt nu. Nu har har jag bara en sak kvar att göra - fylla på med energi! Massa! Några ord i morse grundade fint. Nu tar jag hand om resten - löpning, dans, yoga, musik, böcker, skriva, film, språk, vattenskidor, kräftskiva, öl, kärlek, mode, kläder, färger och penslar!



SKÅL för livet!


Kommentarer
Postat av: Charlotta

Fina Jenny-Donnan! :-)

2009-08-14 @ 11:48:46
URL: http://urlottassynvinkel.blogg.se/
Postat av: maritza

Hej Jenny! vilken skön livsnjutar bild!

Du får uppdatera hur det går med paris, så nyfiken !

Ha en bäst fredag kväll! ta hand om dig!

2009-08-15 @ 00:04:56
URL: http://mizzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0