Jag kommer inte på någon rubrik just nu.

Nu var det fan längesedan jag skrev något vettigt här på bloggen. Det har blivit mycket svammel, fika och divesre påhitt. Idag vill jag vara djup och klok. Det är en sådan dag. Hela förmiddagen har jag och Lotta ägnat åt utsidan och nu pallar jag fan inte mer. Jag är helt slut, men vi har haft det riktigt trevligt! Lotta är 25 år och redan mamma till två små barn så vi har pratat om barnuppfostran (valp) och jag fick några användbara tips. Jag måste säga det själv, men jag tycker att jag är rätt haj på det där med Pennys uppfostran. Möjligen att jag emellanåt tenderar att bli lite för pjåskig. Stundtals kanske. Ibland slår jag mig ner brevid Penny och hennes matskål varpå jag matar henne med en sked. Hon gillar det och hon tycker att maten smakar hundra gånger bättre när vi gör på dethär viset. Är det helt, upp emot väggarna dumt av mig att göra så? Det är mer ett undantag än en regel.  

Blogga om något relevant var det ja. Nu står det helt still och jag fick plötsligt ökentorr blogg inspiration. Jag ska springa ner på stan och fixa några saker så håll tillgodo! En kort fråga, känner ni precis som jag idag, att dagen ter sig extra fri på något märkligt sätt, sådär stor och öppen, rymmlig, och spännande?



Jag vill ge er ett tips vänner som jag lärde mig idag. Ni kanske redan har stenkoll på dethär.
För att få "större" ögon: måla med en vit kajal och skugga lätt med en brun penna under.
Se mitt vänstra öga på bilden ovan. Det blir naturligt och enkelt snyggt! Jag brukar alltid köra med svart penna, men denhär blicken gillar jag!


Kommentarer
Postat av: Lorena

You're the hottest tjejen!

2009-04-04 @ 16:15:55
URL: http://lorenagustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0