Ahh!

Nu är jag hemma i Trollis igen, glad och lycklig som en lärka - dock trött som en gammal get som inte sovit på över hundar år! Det har varit en helt underbar semester! Rock and ski is the shit! Tack alla mina goingar! Nu ska jag äta och  packa upp för att sedan umgås med mitt hjärta hela kvällen. Det har varit en pers att vara ifrån henne i så många dagar, men nyttigt för oss båda. Hon har haft det super bra med sina kusiner, mor-  och farföräldrar! Det blev galna och vackra 220 bilder under dessa dagar! Ahh vad jag gillar Dalarna!


Kommentarer
Postat av: Pyttemes

Underbar helg. Tack för att just du finns

2009-04-27 @ 13:18:17
Postat av: Lorena

Jasså du det är ski & rock du varit på din jävel :p Vill också!



Hoppas att allt är väl med dig vännen, tänker på dig

2009-04-27 @ 14:35:45
URL: http://lorenagustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0