K.Ä.N.S.LO.R!

ååååååååååååååå ahhhhhhhhh gahhhhhhh oooooooooo vad fan ska jag göra med all min energi??? dethär kan rimmligen inte vara mänskligt, jag har så mycket energi att jag bokstavligen vänds in och ut av kraften. Svåt att förklara. Jag tror bestämt att jag är en blandning utav en människa och Sveriges livligaste ekorre, och hur sjuttsingen tämjer och hanterar man en ekorre?

Ok, jag drar ut å springer en slinga, sedan ska jag ringa närmaste teaterklubb och amäla mig. Jag måste tömma min 10-ton-bag med alla dess obegripliga känslor till innehåll. Och varför inte använda dem till skådespeleri?! Typ, jag ger en dos till den karaktären och så en skvätt till den osv..tills bara ett neutralt jag återsår. Lugn och harmonisk och med en normal nivå av känslor.

Värt ett försök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0