Tisdag (kan en rubrik bli mer nervkittlande?!)

Underbar natt. Sov som en stock. Drömmde en dröm som var så skön att jag tänker fortsätta drömma på under dagen. Lite stel i nacken, torra händer, men jag ska köpa handkräm åt de små stackarna. Lämnat in ett par uppgifter, grymt nöjd. Fascinears över den makt jag faktiskt besitter - makten att regera över mitt liv och göra precis det jag vill och umgås med precis vilka jag vill! För ni har väl koll på vilka som är "energitjuvarna kontra energiknippen" i er omgivning? Var vaksam. Var observant på det. Mina vänner.

Det är lite mycket fläng de närmaste veckorna för min del-  jag behöver få det nedskrivet:

-deadline och seminarium i Personligt entreprenörskap på lördag samt eventuell inflyttningfest.
-manikyr fredag.
-advents- glögg mys hos mig i helgen.
-Himmelriket Mora nästa vecka..
-Dublin 1 vecka.
-Hemsedal (skidort i Norge) 1 vecka.
-Hund köp (tänk att jag äntligen ska bli med hundbebis!!)
-Dejt..

Det bästa är att alt som komma skall är enbart roliga saker, det sämsta är att min konto inte överenstämmer med dessa aktiviteters och tingens kostnader. Några BRA tips på hur jag kan fixa snabba stålar? 

Nähäpp, nu ska jag leka "råtta i solariumet"  varpå inhandla några av årets första julklappisar!

PUSS - KRAM!

Kommentarer
Postat av: Tess

Det var inget häftigt egentligen..men rätt trevligt :D

Men du då!

Hund, Hemsedal och dejt! När, hur och var?!

2008-11-26 @ 13:13:59
URL: http://tess.wblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0