Här ligger jag och..DUGER!

  

Klockrent citat!  -som fina Lorena lärde mig!

Jag riktigt symboliserar kvinnligheten personifierad utifrån bilderna ovan..men va fasen!, jag är mör som en mört (?) i hela kroppen efter min å mamis runda -7 km smäckte vi! Jag erkänner om än motvilligt att min kondition har varit i bättre shape, men jag jobbar på att nå dit igen. För övrigt har dagen varit i min smak, dvs med många kreativa stunder, skönt folk och favvo middag i form av "perfekt stekt blodpudding" (Carro, jag ser dit flin nu, men det har du inget för - säg mig, vad åt du själv igår?).

Tack för idag, ha det så bra och hörs igen imorn♥ (prova säg den meningen sjungandes)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0