Frysblogg..ni vet "frys".

Nä, nu skäms jag. Helt uppriktigt skäms asså. Jag "ser" att många av mina läsare fortfarande kikar in på denna allt tystare och stilla blogg. Jag har tydligen så mycket annat att stå i att mitt bloggande bortprioriteras om dagarna. Det är inget jag tänker eller bara ska acceptera sådär, då jag älskar att blogga, skriva och interagera med just er. Tråkigt att det blir så. Tråkigt att man inte tror sig kunna styra över all sin tid. Men det är aldrig försent för förändring. Det är det fina i kråksången.

Jag ska strax kila iväg på ett yogapass, gud så skönt och efterlängtat. 

En ska till..varför ska det vara så förbannat jävla svårt att "leva som man lär"?

<3 Ninni <3 


Kommentarer
Postat av: lorena

det funkar inte att mejla dig av någon anledning men hör gärna av dig! hur går det Hur är allt? Kram och puss /Lorena

2008-11-11 @ 14:37:35
URL: http://lorenagustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0