Wiieeeeeee!

Jiipi yo- vad glad jag blir! Jag fick precis vetskap om att jag kom in på sommarkursen som jag och L sökte! Jag har för mig att jag berättade om det i ett tidigare inlägg. Den försenade ansökan hade tydligen ingen betydelse. Göööt mos:)

Det lukar vissna blommor i min lägenhet, inte visste jag att påskliljer står sig så knappt..nu ska jag i alla fall hiva dem ut.

Just nu vill jag:

-träffa min älskade Maria
-kramas med mamma och pappa
-spela gitarr
-tänka klarare
-berätta för honom att..det beror inte på dig-utan på mig. Det är dig som jag älskar.
-färga håret
-springa
-skrika

Ok, vissa saker klarar jag att åstadkomma här och nu, presens, omedelbart så att säga...vissa saker kommer att ta sin tid. Jag antar att det bara är till att acceptera.

Ciao guldkorn!


Kommentarer
Postat av: Malin

GRATTIS GRATTIS GRATTIS. vad kul att du kom in.
Kramar
Ps. Martin hälsar ds.

2008-05-06 @ 00:04:19
Postat av: Jenny

TACK TACK!:)

2008-05-06 @ 17:35:46
URL: http://www.jennyhelgen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0