Vad annat säga..

463504-55 än att jag fallit in i en total förälskelse! Jag är således rädd för att det är en olycklig sådan. Så snälla, säg att jag har fel - låt den stå utanför på gården imorgon, som ett bevis på att det sannerligen var en sann kärleksaga det här!

Föll den er i smaken likaså? Eller är det bara jag som fortfarande, uppenbarligen, lever kvar i Barbie & Ken tider.:) Men va fasen, en blivande civilekonom kan ju lätt som en plätt köra runt i denna skapelse till bil? Jag är först för att rösta för det.

Tjingtjong såhär på nattkvisten, och jiiiiiiises vilken halleluja skön dag vädergudarna bjöd på - och lord vad gudomligt det blir att vakna upp imorn, på en söndag, utan någon somhelst fylleångest! Sådant ger jag inte mycket för..eller vem gör nu det.

La ni också en notering i att jag var ovanligt frispråkig ikväll..som om det fanns en underliggande kristen ton i det hela..Herregud, jag tror närmare bestämt att den rosa ängeln till bil har gått och frälst mig. På fullaste allvar.

AMEN.

Kommentarer
Postat av: nadja

åå den bilden vill jag verkligen ha

2008-05-13 @ 20:22:25
URL: http://rosalady.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0