I särklass den finaste födelsedagspresenten-än så länge..

för en ytterligare present väntar bakom hörnet-hehe! Men tänk er nu en flicka och en pojke, sittandes på en bänk, i dess allra förtjusande klädsel..och just denna flicka och pojke är två grodor! Som jag ju bara avgudar! Herrejösses så fina varelser, ja för jag har väl berättat om att jag samlar på grodor?! Dessa två hamnar tveklöst på min "top tio lista" över min grodsamling. Åå vad glad jag blev-TACK snälla ni! Jag ska lägga upp en bild på dem, alldeles inom kort!

Jag ska berätta mer om mina grodor, men det får bli en annan gång:) Himmlens vilka historier ni ska få komma att höra! Håll i er:)

Nu säger vi godnatt, och siktar in oss på sköna drömmar inatt, ni vet sådana som man inte vill vakna upp ur.

Sussinuss då<3



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0