Hur är det möjligt?!

Imorse när jag skulle koka mina ägg, 9 min, som är den perfekta tiden för de perfekta äggen. Ok, iaf, jag satt i telefon och glömde totalt bort dem, stormkokandes inne i köket..kutade genast till klockan och tänkte, jaha där var den frukosten körd! Jag hajar pannkaka av det här asså, de kokade alltså i hela..låt mig räkna nu..i 22 min!! Men hör och häpna, det gick alldeles utmärkt att äta dem och de små äggen smakade precis som vanligt!

Så utifrån morgonens incident, kan jag alltså: koka mina ägg samtidigt som jag tar min morgondusch..ja för det tar ju cirkus 22 min..ganska exakt faktiskt.

Var inte detta en slående upptäckt så säg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0