FREDAG..igen!

Hey darlings!
 
Det är nästan så att jag skrattar åt mig själv idag, efter de senare inläggen igår kväll. Vaddå liten snorunge som tycker alltför synd om sig själv? Som om hela jorden skulle gå under om inte hennes fot slutade att svullna?! Egocentriskt och en aning patetiskt, såhär i efterhand. Det verkar i alla fall som fossingen mår lite bättre idag och jag hade, trots värken, en skön nattsömn. Så det blev en sen frulle om jag säger så.

Nu: PLUGGA! Ja, för inte vill jag göra det en fredags kväll eller så som imorn, på en lördag, se så, ta tag i det Jenny och inta arbetsposition.

Jag får besök till veckan, blandade känslor inför det...jobbiga som härliga känslor. Är det bara jag som har svårt att hantera känslor, hur ska man bemöta dem, trotsa dem eller lägga sig som en slav under dem? Ehh..ni förstår nog inte.

Jo det var det ja..har ni några delikata tips på en trerätters som inte kräver alltför mycket "skill" inom området? Jag vill poängtera att jag INTE är så värst orienterad där inne i köket bland kastruller och kokböcker. So take that into consideration. Men, om jag känner mig själv rätt, så blir det nog, tyvärr, jag-kan-inte-laga-mat-så-jag-köper-färdiglagat...och säger: hoppas nu att det smakar, jag har hållit på i timmar med dessa rätter..pust! Jag kör en rövare liksom. Vita lögner som inte skadar någon, skadar aldrig. Men samtidigt kommer samma problem att  infinna sig nästa gång det nalkas middagsbjudning. Så kontentan av detta blir- lär mig laga mat!
 
Kärlek,
Jenny


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Lill syrran

Jag ska försöka tänka ut något lätt lagat som du klarar av tills vi ses på måndag.
blir det bra?
Kram

2008-05-02 @ 15:59:52
Postat av: Jenny

Syster: det låter bra-men notera nu,lätt lagat var det:9

puss goaste.

2008-05-02 @ 17:48:42
URL: http://jennyhelgen.blogg.se
Postat av: Malin

Ja det kommer bli lätt lagat :)

2008-05-03 @ 08:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0