Du frågade - jag svarade.

463504-59
Detta stycke blir enbart riktat till Mr P, och eftersom vi ses exakt om 48 timmar,  så får du lägga på ett kol nu. Jag tog dig på orden förut, och här ser du alltså slutresultatet. Precis den ja, precis den vill jag ha i "försenad födelsedagspresent"! Jag väntar med nervkittlande spänning. Bilden är tagen från Anna Hibbs blogg, som jag för övrigt tycker verkar vara en grymt skön tjej - mer av sådana personligheter! 

Annars därute? Hur mår Sverige? Själv kan jag rapportera att det står strålande till här. Dock verkar studierna bli lite lidande för tillfället, när annat som lockar betydligt mer får all min uppmärksamhet. Men jag kommer snart igång igen, en joggingrunda härnäst och jag kommer garanterat läsa som en tok ikväll!

Kärlek med stort K<3




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0