Satan i gatan..

vad jag vill ha allt och lite till just nu! Jag skulle inte tagit den där svängen "inom"-mitt "ha" begär vaknade (inte direkt så otippat kanske) till liv igen! Nopp, jag ska inte falla dit, jag tänker vinna denna kamp och jag väljer istället att konsumera med ögonen-som det så vackert heter. Fastän att jag helst hade sett de där "way to" för höga svarta klackarna på mina små fötter på påskafton! Vad göra? Jo sörreni,  lyssna noga nu. Jag omvandlar denna tanke till en negativ tanke-detta köp hade (jag ponerar iaf) lett till brutna ben, krossade tår och till en fattig plånbok. Sådär ja, nu känns det genast mycket bättre. Denna gång stod jag för "lurendrejandet" och inte impulserna som vanligtvis brukar lura mig till att handla just "det dära", för att "tanken säger mig" att jag behöver just detta klädesplagg eller ett par skor som i fallet ovan. 

Där fick ni så ni teg denna gång.




Kommentarer
Postat av: Kate

Jag håller på bwo ändå..trots att Perelli vinner, hade ju önskat dem segern fast Sibels låt är ju bara för fin men vi måste ju skaka liv i tävlingen så att vi kommer vidare från kvalet! :)
Ha en trevlig helg du med!

2008-03-15 @ 12:14:20
URL: http://ulovekate.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0