Puss&Kram, men varför inte...

Kram&Puss? Vem är det som har bestämt att ordföljden lyder just så? Jag frågar mig, vem är det som hittar på allt? Nu tänker ni kanske, varför spenderar denna unga dam (bortsett från att jag redan börjat få åldersnojja) sin tid med att skriva om något så korkat? Ellerhur? Men ska vi prova? Prova att utveckla denna tes? Jag blev så engagerad nu, men kommer den att leda oss någon vart, eller röra runt ännu mer i "grytan"? Jag tror det. Jag låter frågan vara orörd ett tag till, tills dagen då jag har något revolutionerande att komma med. Tiden håller inte för det just nu. Jag måste plugga istället. Nej men, stopp å belägg här, vem är det som säger det? Precis. Nä, jag vet vad jag ska göra! 

Jag måste fått en släng av solsting i vårsolen förut, därav det obegripliga ovan..Men bara för att jag ska få ut något av detta inlägg, dessa få minuter och den lilla energi jag la ner, så tänker iaf jag börja med att avsluta mina sms med Kram&Puss! Nej, fråga inte varför.  

Meningslöst, oväsentligt och kanske lönslöst blir defintionen på detta. Men någonstans måste ju även "det" få sin plats. Det luktar frågetecken ända hit, jag tycker mig kunna känna det, men jag fick er iaf att tänka till. Och det var meningen. Själv lyckades jag med att få lite "hjärnvärk"..Finns ens det ordet? Väktvärk är ju således ett vedertaget begrepp.

Bisous!
Ninni

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0