Jag har bestämt mig!

Från att alltid haft möjligheten att handla det som fallit mig in, tills att bli överlycklig för att det är extrapris på köttfärsen på hemköp, typ, så har jag bokstavligen fått mer än nog! Nu har det gått alldeles för långt! Shit, om jag beter mig så här redan nu, hur kattsingen kommer jag att bli som gammal? Nej, så bara för att jag varit så duktig och hållt ett stadigt grepp om mina likvida medel på sistone, så tänker jag inom en snar framtid sätta sprätta dem! Jag tänker boka in ett datum, då jag beger mig till Götet eller kanske t.o.m Stockholm för en rejäl shoppa-loss weekend! Vem vill med? Ja, jag tycker faktiskt det, att man måste unna sig sådana tillfällen, för förbjud leder bara till att man blir en såndär sur - snål - grinig - gammal kärring. Och det spar jag helst min omgivning. Pappa, förresten - ett litet bidrag till detta tillfälle är mer än varmt välkommet! Jag återkommer med ett exakt datum. Just det ja, tack på förhand också pappsen..om det osar lite fjäsk här..? Det överlåter jag åt er:)

För övrigt denna annandag påsk så fördriver jag lite av min tid med att plinga lite på gitarren. Men det går mindre bra måste jag erkänna, den är så ostämd så att t.o.m den döves öron skulle vakna till liv. Varför klarar jag inte att stämma den, jag har antagligen ställt in mig på att jag inte besitter den förmåga - helt enkelt! Så snälla någon söt, transportera dig hit och hjälp mig - jag har nämligen något sprudlande på gång:) Oj, det lät kanske som att jag skulle vara "supero skill" på att spela gitarr, det är jag inte mina vänner, jag är snarare en "supero amatör" men fasiken vad jag älskar det! 

Har ni förresten hört att vara solbränd är numera ett minne blott! Nu är det "vitt" som gäller i vår/sommar. Inte mig emot, såklart att jag njuter till max av att sola, men snacka om slöseri med tid, och farlig tid dessutom! Förhoppningsvis leder också denna trend till att reducera antal fall för hudcancer. Så till mig själv och till er - haka på denna trend! En trend som bidrar till ett förlängt liv, och dessutom kostar den gratis att hänga på.

Btw, jag behöver också hjälp av någon kunnig inom området (med risken att jag verkar helt handfallen idag) med att utforma en snygg blogg design, med header och sånt därt. Det var nog allt för en stund. Resten av dagens sysslor borde jag fixa på egen hand:)!

hejsvejlevepastej (med tre skivor gurka ska det va:))

love


Kommentarer
Postat av: Kate

Nej men!
Säg inte så..jag har ju börjat att spendera tid tillsammans med "tantgrillen" lika mycket det här året som jag gjort de senaste 3 åren tillsammans! -och det är fortfarande en hand vi kan räkna gångerna på-
Fast jag duttar på med brun utan sol också..för den goda sakens skull.. ;)

I look like shit when I'm pale.
Allt blir så jäkla mycket snyggare när man är brun, t o m min lilla lönnfeta mage ser bättre ut!

2008-03-26 @ 01:38:37
URL: http://ulovekate.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0