Sena timmar.

Där ser man på, även denna dag slutade långt in på natten. Jag har precis avslutat mina två första moduler i Strategic Human Resource Management och börjar på min tredje imorgon. Det känns grymt skönt och jag ligger varken efter eller före. Kursen håller ett ganska högt tempo, men med en bra struktur och ett för mig passande upplägg. Haaaa!! - jag har liksom författat hela två akademiska uppsatser på ENGELSKA, jag är mäkta impad av mig själv. Hur gick det där till?

Trött? Jo rå, jag tänker inte ta en löprunda nu inte, snarare en nattfösare:-)

Hörrni, vi ses väl imorn?! Säger jag som prioriterat bort allt vad bloggande heter idag..perdon moi!

Ni förstår jag är sådär lagom social när jag går in i mina "arbetarperioder", så jag är i stort behov att få socialicera mig med er här på bloggen-titt som tätt och lite då och då!

 Nu säger vi, egentligen tre timmar för sent, ♥NATTINATT♥ (Först i sängen får sova ytterst:)

Ninni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0