Precis hemkommen.

Från Grebbestad-town! Har fixat tusen saker inför morgondagen (egentligen hade det säkert räckt med tre, men det är helt enkelt så jag fungerar:-). Jahopp!

Förra året på den här dagen var vi på Kallsup och jag minns att det var bra drag där då, MEN nu???? Det var sten dött..jag får då innerligt hoppas att det rör på sig mer imorgon, eller det finns förresten inget som kan stå stilla när jag entrar dansgolvet! Nej minsann.

Jag ska ställa vinet på kylning nu-vad händer hos er ikväll? Sysselsätter ni er med att göra kransar kanske? Jag kommer nog att behöva hjälp med min, men jag har iaf köpt finfina blommor så nog ska jag få ihop det tillslut!

Kvack kvack som grodan brukar låta och hoppar sin väg♥ Ni vet väl att jag gillar dessa gröna små uppenbarelser..jo det borde ni nog veta. Såklart:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0