Jag var dum idag.

Obefogat oförskämt dum. Men jag har bett om förlåtelse och ställt saken till rätta. Ibland brusar man upp utan någon somhelst anledning, och inte minst kan agressionen vara riktad till helt fel person. Det hände idag.Totalt.

Idag har jag lärt mig en läxa.

Att fundera på kära läsare: brukar ni be om förlåtelse när ni betett er illa mot någon, eller är ni mer typen som inte rubbar en centimeter på den "falska stoltheten"?

Tänkvärt!

Nattinatt avlånga land och dess små invånare:)!

                                   ♥

Kommentarer
Postat av: Kate

Hmm..jag ber om ursäkt om jag anser att det är befogat.

2008-06-11 @ 11:32:59
URL: http://ulovekate.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0