De vill lixsom komma ut, men.

Jag har en rad idéer/tankar och funderingar på gång. Jag kantas bara av problematiken att komma igång. Få tummen ur. Jag har förutsättningarna, resurserna och viljan. Men vad är det som hindrar mig att ta det där klivet och förvandla teori till praktik?

Det är ingen nyhet att jag är en "allt eller inget" människa, och jag bir så less på att folk alltid tenderar att negativt kritisera detta. Jag har istället bestämt mig för att dra alla tänkbara fördelar utifrån denna egenskap, istället för att ändra på den. Jag tror att det "tänket" kan vara min styrka, men jag är fullt medveten om att det likaså kan vara min "akilles häl". Men jag tar det. Jag tar den risken då jag vet att jag kan hantera den. Oavsett vad som sker. Did my babes grab this?:)

Vad ville jag då säga med detta inlägg?! Jo, att nu är det fan på tiden att röra på arslet (snälla läs något mindre vulgärt istället, såsom stuss t.e.x:) och sätta igång! Och det är inte en dag för tidigt.

Kramkalas från er  tok-stolle till Ninni♥


Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

jag har precis skaffat mig en system kamera :) spana gärna in den på min blogg om du vill, har du bra system kamera tips blir jag jätteglad :D

2008-06-27 @ 23:30:50
URL: http://performance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0