Analysera mera?!

Tydligen det centrala i hela kursen HRM..jag började igår, så jag hade fullt upp med att komma till rätta. Det är tydligt att jag inte läst engelska på några år..."läser en mening"-ordboken nästa! Typ ungefär. Men jag är defenetivt motiverad, och icke desto mindre att väcka min engelska till liv igen. Vad sjutton, jag vill ju faktiskt jobba utomlands!

Det är lite annorlunda att studera på distans, "godmorgon klasskamrater genom skärmen"..hihi. Men å andra sidan kan jag sitta iklädd bikini, ruffsigt hår och smaskandes på glass utan att ngn störs. Nu ska jag kila till bibblan och skaffa lite böcker, och göra klart en uppgift. Förresten, jag drar nog till Dublin några veckor i sommar-vad hindrar mig liksom?

Puuu, en sak grämer mig lite jag har inte ringt återbud till ett möte ikväll, och jag hinner aldrig in till Trollhättan för att närvara. Fan, slappt av mig, men jag orkar helt enkelt inte. Eller snarare, jag prioriterar annat. Det lät bättre så.

Hur mår ni????? Det var ju trots allt några dagar sedan vi kommunicerade här på bloggen:)

Tjingtjong, hörs sen!
♥Ninni♥


Kommentarer
Postat av: Kate

Jag mår greit!

Nästan iaf men jag är ledig idag och bara det är fantastiskt! :)

2008-06-11 @ 11:29:30
URL: http://ulovekate.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0